Başlangıç > My Blog > YENİ DERSLER BAŞLIYOR…

YENİ DERSLER BAŞLIYOR…

Site ile 3-4 aydır ilgilenemiyorum malum okul. Ama girenler sayısına baktğımda ise 3-4 aydır müthiş bir artış var. Günlük ortalama 100 kişi girmiş bu at 2.500 kişinin girdiğini gördüm ve artık devam etmeliyim dedim..

L Ü T F E N    >>>

….

A N K E T İ M İ Z E   >>>

….

O Y     K U L L A N I N I Z… >>>

2012 Yılı başından itibaren daha yeni bir formatta derslerimiz başlayacaktır… Gayet interakitif ve ücretsiz olacaktır… Nede bir reklam sitede olacak. Karşılıksız eğitim hedefindeyim… Ama tek şart anketimize katılmanız… Katılımcı sayısını merak ediyorum…

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

